Berømmelse og fysikforedrag som live event – hvme skulle have troet det trak fulde huse

General-Grievous_c9df9cb5Politiken skriver idag at professor Hawkings foredrag betyder fulde huse hos biografer der live transmitterer eventen.

http://politiken.dk/ibyen/_film/ECE3352080/hawking-foredrag-vaelter-nordisk-films-biografer/

Det er da skørt og opløftende. Jeg skal ikke selv til arrangementet, men nu da der er så stor opmærksomhed kunne jeg da godt blive nysgerrig… Og jeg tror da ganske mange reflektere lidt på samme måde, hvem og hvad er fænomenet, og måske har de set filmen om hans liv sidste år.

Jeg er dybest set uenig med Hawkings, på en række områder. Der er sikkert også en del områder hvor han har ret, men det er bare ikke det der springer i øjnene hos mig.

Men god fornøjelse til alle 🙂

http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/stephen-hawking-tryllebandt-publikum-mens-han-gav-sorte-huller-farve-og

Hans bog er nu kommet på dansk, men det gøre den ikke bedre ifølge ing.dk https://ing.dk/artikel/hawkings-knap-sa-gode-mestervaerk-194786

Om hubertnaur

Særlig interesse i fri og åben adgang til viden
Dette indlæg blev udgivet i personer, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

